vineri, 23 ianuarie 2009

deci toata lumea are blog!

am dat azi o raita prin blogurile conationale. concluzia : ne place sa ne exprimam! :)))
anyway, ai, n-ai ceva de spus, jap tzac pac, ti-ai tras un blog! me too, me too! :D
si in multimea de bloguri pe care le-am citit/rasfoit/vizitat azi, am gasit unul - adica UNUL - care mi-a placut : http://jimerino.wordpress.com/ .
ma intreb daca as gasi interesant blogul meu - asta daca n-ar fi al meu si daca as da intamplator peste el pe net.
whatever.
cititi-l pe jimerino (adica citeste-l) . pare-a fi suficient de zbuciumat (si de fumat) cat sa scrie intersant.

Un comentariu:

  1. toata lumea are blog, TOA-TAA LU-MEAA E BE-TOOON!! eu am pagina de viziator deci eu e mai putin BE-TOON!:))
    "honsc" / caracterele pentru verificarea cuvintelor mele:))adica cu alte cuvinte atata inseamna ce scriu io? "honsc"??:))
    revin ..ca am tastat gresit cuvantul "honsc" acu' mi-a dat "ABURO" (???)

    RăspundețiȘtergere