joi, 2 aprilie 2009

joi

am o stare de super lesin si de apatie totala - naiba stie de ce doar in momentele astea imi vine sa scriu pe blog; cu toate ca mi-am propus de tz-shpe mii de ori sa scriu si eu kestii funny si inteligente, cum imi place sa citesc pe alte bloguri. da' de! daca nu-i de unde... nu-i!
revenind la starea mea de lesin. de cand m-a blestemat una sa ma umplu de bube - si m-am umplut!!!! (de fapt, am avut doar 6 pete :D) - pun toate starile astea nasoale pe seama blestemelor pe care le profereaza dansa la adresa mea. nu de alta, da' am auzit si eu de faza cu recipientele pline cu apa care se pun la inghetat, dupa ce in prealabil se pune pe fiecare cate-o eticheta - pe unul dintre ele un cuvant pozitiv (gen love) , iar pe celalalt un cuvant negativ (gen hate). la final, surpriza (sau nu)! apa cu cuvantul pozitiv se cristalizeaza perfect, totul e intr-o ordine desavarsita, iar apa cu cuvantul negativ se cristalizeaza haotic. de aici , mergand mai departe, am ajuns eu la concluzia ca la fel se intampla si cu mine (dat fiind ca sunt mai mult de 70% apa, adica H2O) : fiecare gand negativ pe care il are cineva la adresa mea, imi face compozitia chimica s-o ia razna :D .
mult mai simplu ar fi sa pun totul pe seama primaverii asteia care ma cam scoate din minti si sa spun ca sufar de astenie de primavara; dar sa simplific lucrurile intr-un asemenea hal ar insemna sa nu mai fiu eu.

mai vroiam sa scriu una, alta - mi-am pierdut insa toate ideile, ca ma bruiaza unii pe messenger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu