joi, 12 februarie 2009

gand morbid

sunt cativa oameni in viata mea pe care-i iubesc de-adevaratelea si care la randul lor, ma iubesc la fel; lucru care ma face sa-mi ridic urmatoarea problema :

daca la un moment dat as afla ca am o boala incurabila si as vrea sa ma sinucid, dar nu as putea s-o fac fara sa fiu ajutata de cineva, care dintre oamenii astia mai sus mentionati m-ar iubi suficient de mult incat sa ma ajute (si implicit sa traiasca apoi o viata cu constiinta incarcata de nebunia mea); si mai ales, pe care dintre ei i-as iubi eu suficient de putin incat sa le cer asta?

6 comentarii:

  1. =)),tavalirea mea cu curul de pamant spune totul.Si Da,stiu ca ma iunbesti mai putin decat restu'

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) la fel si a mea.
    si ba placebo! tu sa te bucuri daca consideri ca nu esti iubit pe primu, al doilea, al doilea jumate loc pe care crezi ca-l meriti, ca si pretentiile adresate tie scad:)) sau? cei din mai urma or fi cei dintai? (scrieti si voi sa mai bine despre reguli noi de ortografie si d-alea. sa stim daca scriem cu a din a sau i din i=))

    RăspundețiȘtergere
  4. si voi doi! ia puneti mana si certati-va pe messenger , sau pe mail , poate chiar la telefon - vedeti voi :))) - nu la mine pe blog! =))))))
    sau nu intre voi vorbesti? :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. acuma-mi dau seama cat de gresit am inteles eu commenturile voastre, pt ca acum, recitindu-le (intr-o cu totul alta stare decat azi-noapte) imi dau seama ca de fapt nu va certati intre voi, din contra, va coalizati intr-o tavalire cu curul de pamant.
    in cazul asta, eu nu mai spun nimic; subscriu doar la afirmatia ca tavalirea voastra cu curul de pamant spune totul. intr-adevar, spune. :D

    RăspundețiȘtergere