vineri, 26 decembrie 2008

in una din diminetile trecute, pe la ora 4, am vrut sa scriu ceva pe blog , dar pt ca mi-a fost prea lene sa ma ridic din pat, am sa scriu abia acum. mentionez ca ideea pe care am s-o expun mai jos, nu mi-a venit intr-o stare tocmai lucida.
deci, ideea era urmatoarea: fiecare postare pe care-o voi face de acum inainte aici; postare care sa nu fie vreo poezie sau imagine, ci ceva text personal; sa fie scrisa doar intr-o stare...vecina cu betia, ca sa zic asa :D. na...si la momentul cand mi-a venit ideea asta, mi-am si argumentat-o in minte, decat ca acum nu mai stiu cum. esential e ca trebuia sa fie un fel de exercitiu de sinceritate cu mine in primul rand si apoi cu restul lumii. vroiam sa fac si un sondaj (ca am vazut ca se poarta sondajele pe blog:D), in care cele 3 persoane care-mi citesc blogul sa-si exprime pozitia fata de starea in care ar trebui sa fiu atunci cand scriu ceva aici, asa ca am sa fac acum si sondajul asta, cu toate ca nu am sa tin cont de rezultatul lui :)))

cat despre parbrizul ala : dane, te mint! de cativa ani te mint si iti povestesc doar chestiile neesentiale din viata mea, nu cele care intr-adevar m-au marcat/traumatizat. nu stiu de ce fac asta, poate din cauza faptului ca mi-e tot mai greu sa am o discutie normala cu tine, sau poate din cauza ca povestindu-ti lucrurile nesemnificative din viata mea, le dau o importanta pe care de fapt n-o au pt mine, asa ca imi distrag atentia de la toate bullshiturile pe care le traiesc. pe de alta parte nu e tocmai o minciuna, e o omisiune de a-ti spune ce ma apasa si ce traiesc intr-adevar. in plus, omit sa spun kestii (deci oarecum mint) tuturor oamenilor din jurul meu, nu doar tie. punct.

urmeaza sondajul sus mentionat.
de fapt nu urmeaza niciun sondaj, pt ca nu pot sa-l inserez in interiorul postului astuia.

Un comentariu: