luni, 1 decembrie 2008

ciudate animale mai suntem noi oamenii.. umblam in haite, ne imbracam cu tot felu' de haine ca sa ne acoperim uratenia, vrem masini scumpe ca sa ne deplasam din punctul x in punctul y; facem shopping la mall- vezi doamne! ; strangem bani - multi, multi bani, daca s-ar putea atat de multi incat sa nu-i putem folosi niciodata; facem politica si fotbal; vrem cariere fulminante, ca sa uitam cat de gol ne e sufletul; vorbim pe messenger ca sa nu fim nevoiti sa ne privim in ochi; ne mintim cu nonsalanta; ne vrem atat de destepti, de frumosi si de devreme acasa, incat mi se apleaca.
in general uit tot ce e adevarat si frumos in viata mea, traiesc intr-un scenariu pe care mi-l inventez in fiecare zi, imi anesteziez frecvent simturile si mai ales sufletul, pt ca unele lucruri sa nu mai doara atat de tare. in unele dimineti insa, ma copleseste curva asta de viata si cu ce are bun. da' nu stiu cum se face, ca diminetile astea sunt tot mai putine, spre deloc, pe zi ce trece.
azi e ziua mea. searbada viata tre' sa am, daca o inchei aberand pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu