marți, 3 martie 2009

am eliminat blogul lui mircea badea din lista mea de bloguri. atata negativism, rasism, superiorism (bineinteles ca stiu ca nu exista cuvantul "superiorism"; l-am inventat eu acum si inseamna atitudine infatuata a unei persoane in raport cu toti ceilalti) tulbura gandurile mele care se chinuie sa fie happy si mai ales imperturbabile.
in curand o elimin si pe curvette, ca prea devine plictisitoare si prea scrie la cerere - trafic sa fie numa'!
pana la urma am sa-i pastrez doar pe dan si lucre, ca astia doi, oricat m-ar enerva (dan doar, nu lucre) au avantajul ca-i cunosc de mult si ca eu sunt loiala!!!!! (ai auzit, bai matrix?)



dupa 2 ore :o mica rectificare! elimin si blogul lui dan (ca nu e ca si cum l-as fi pastrat in lista mea de bloguri pe motiv ca e lectura mea preferata) si-mi bag picioru-n faza cu loialitatea! na!

6 comentarii:

  1. uff... ce trist cand nu mai e nici macar nimic de scris

    RăspundețiȘtergere
  2. arogantkid, nici macar idee nu am despre cum e sa n-ai nimic de spus, dar e f posibil sa fie trist..in fond , tu trebuie sa stii mai bine , din moment ce te tangui pe blogurile altora pe tema asta. asa ca, cine sunt eu sa te contrazic?
    oricum simte-te liber sa scrii pe blogul meu orice-ti trece prin cap, pe urmatoarele considerente:
    1. la mine pe blog e democratie
    2. poate-ti mai trece tristetea asta..
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahah... laurel.. face parte din aroganta lui de arogantkid=)) daca stie ce e aia

    RăspundețiȘtergere
  4. o da,laurel... dar cum crezi ca poti sa ataci pe cineva atunci cand nu stii nimic despre? comentariile tale acide ar putea sa intepe si sa atinga o tinta daca macar ai avea idee unde sa le indrepti... scuza-ma... am crezut ca superioritatea ta e totusi discriminanta, pentru ca in fond, nu esti tu mai buna decat toti ceilalti

    RăspundețiȘtergere
  5. arogantkid,ai probleme serioase de natura psihica ce rezida dintr-un profund handicap emotional si care are ca denumire patologica in psihiatrie:psihopatie iskemica cu profunde tulburari de personalitate datorate insuficentei mintale(adica lipsa akuta de neuroni)avand ca simptom principal PROSTIA.Mai pe intelesul tau baiete, cred ca atunci cand te-a fakut mama-ta a uitat sa te nasca cu creier considerand ca urmatorul ei copil il va merita pe deplin.P.S.De la un prieten care intelege ca tu n-ai inteles nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ ovi, nu tre' sa-mi iei apararea ca doar stii ca ma descurc si singura. ;)
    @ arogantkid, am avut o zi mult prea buna ca sa mai am chef sa ma contrazic cu tine si sincer, iti doresc sa te mai inseninezi si tu. da-o naibii de incrancenare, ca nu rezolvi nimic cu ea

    RăspundețiȘtergere